Taraf Dunia

ss

_mg_2290

Pernahkah anda terfikir untuk bekerja di peringkat dunia?? Mungkin menjadi pengulas piala world, atau pilot yang selalu mengelilingi world, atau membuat sesuatu yang pelik sehingga nama anda termaktub dalam buku rekod world atau menjadi pengganas yang akhirnya nama anda disebut2 dalam demo jalanan di setiap world. Begitulah betapa terkenalnya anda jika berada pada tahap world.

Apakah kaitannya dengan gambar di atas tu? hehe…itulah pencapaian aku peringkat world. Baru-baru ni Serambi Maya telah di jemput untuk menjadi penangkap gambar secara rasmi dalam satu program anjuran Ummul Qura Society (salah satu persatuan di UIAM) Persatuan ini seperti mana yang di maklumkan sudah bertapak di UIAM sejak beberapa tahun yang lalu dan dikendalikan secara penuh oleh international students (pelajar2 arab+melayu dan arab tulin).

Peluang keemasan ini aku kongsi bersama seorang lagi crew  senior Serambi Maya (Hakim). Beliaulah yang banyak mengajar aku ilmu2 penangkapan ini. Semoga pengalaman ini menjadi pelajaran terbaik untuk aku. =)

February 16, 2009Permalink Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *